
BMW 1-3-5 sorozatú/X5/X6-os Quadlock Multilead MOST erősítős
BMW 1-es/3-as/5-ös sorozatú/X5/X6-os Quadlock Multilead MOST erősítős
járművekhez kormánytávkapcsoló 42xbm012 Ezzel a termékkel a gyári rádió
lecserélésekor az új beszerelt autórádióra is megtarthatja az eredeti kormány
távirányító funkcióit. A jármű felszereltségétől, valamint az utólag beépített
autórádió funkcióinak és szoftvereinek körétől függően az egyes működési
funkciók kimaradhatnak, vagy más funkciókkal helyettesíthetők. Hasonlítsa össze
a képen látható kábelköteg-csatlakozókat az autójában lévő csatlakozókkal, és
győződjön meg arról, hogy optikailag és műszakilag illeszkednek. Ellenőrizze,
hogy a gyári rádióval működik-e a kormány vezérlés. A végső összeszerelés előtt
ellenőrizze a jármű működését, a jármű beállításait és az kormánytávkapcsoló
működését is. Segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz 06 82 424-954 CAN busz
Csatlakozás: 40 tűs Quadlock BMW csatlakozó Csatlakozás: +12V folyamatos áram
sárga 30-as kapocs akkumulátor védett Csatlakozás: OEM hangrendszer MOST >
RCA(m) piros/fehér Csatlakozás: OEM kormány távirányító > 3,5 mm-es jack /
laza kábel Business Professional OEM eszközzel rendelkező járművek OEM MOST
hangrendszerrel felszerelt járművek iDrive nélküli járművek PDC támogatott*
Figyelmeztető hangok nem támogatottak* DIP kapcsoló beállításai az utólag
beszerelhető eszköz gyártójának (lásd BDA) RCA(m) > Első előerősítő kimenet
utólagos rádióhoz Fader funkció nem támogatott Alkalmas a következő járművekhez:
BMW 1-es sorozat (E81/82/87/88) 2004.03.-2013.10. BMW 3-as sorozat
(E90/91/92/93) 2005.03.-2013.10. BMW 5-ös sorozat (E60/61) 2003.07.-2010.07. BMW
X5 (E70) 2007.03. - 2013.09 BMW X6 (E71/E72) 2008.05. - 2014.06. Előfordulhat,
hogy az újraimportált vagy eltérő szoftverrel rendelkező járművek funkcionálisan
nem kompatibilisek. piros: +12V gyújtás 15. kapocs narancs: +12V világítás 58.
kapocs lila/fehér: +12V irányváltó jel rózsaszín: sebességjelző zöld: földelt
GND kézifékjel Kimeneti terhelhetőség: 250 mA max. 250 mA-nél nagyobb
áramfelvétel: 1 relé tekercs ellenállása 75 Ohm min. 2 relé tekercs ellenállása
150 Ohm min. OEM hangrendszer > fader funkció nem támogatott *PDC-vel
rendelkező járművek / figyelmeztető hangok > Cikk: can-pdc Főbb jellemzők:
Kormánykerék-vezérlők megőrzése: Az eredeti kormánygombok funkciói megtarthatók
az utángyártott rádió beszerelése után is. Gyári rádió cseréje: Zökkenőmentes
csere és integráció az utángyártott egységekkel. Kimenetek: Sebességimpulzus,
kézifék, tolatás és erősítő távvezérlés támogatása. BOSE/fél-erősített
rendszerek támogatása (ha van ilyen). CAN-BUS interfész: Egyszerű
csatlakoztathatóság a jármű rendszeréhez. Frissíthető szoftver: Az interfész
szoftveresen naprakész tartható. Testreszabható gombok: A kormánygombok funkciói
átkonfigurálhatók. Általános telepítési utasítások: Vizsgálat: 1: Az OEM eszköz
összes működési funkciójának és járműbeállításának ellenőrzése,eredet eszköz
működőképes-e? 2: Feszültségmentesen, gyújtás nélküli állapotban szerelje szét
az OEM eszközt, az eredeti kicserélendő terméket 3: Ellenőrizze az összes
interfészcsatlakozás helyességét és folytonosságát feszültség nélkül, gyújtás
ráadása nélkül Csatlakozás és csatlakoztatási sorrend: 1: Tápellátás (gyújtás
bekapcsolása nélkül) nélkül végezze el az interfész beállításait és
hardverkonfigurációját 2: Ellenőrizze a rádiócsatlakozó kábel konfigurációját 3:
Csatlakoztassa a rádió csatlakozókábelét az utólagosan beszerelhető eszköz
használati utasításának megfelelően. 4: Az összes többi csatlakozást az
utólagosan beszerelhető eszköz használati utasítása szerint kell csatlakoztatni.
5: Csatlakoztassa a teljes berendezést a járműhöz úgy, hogy a fő csatlakozót
utoljára kösse be. 6: Az interfész szoftverkonfigurációja a cikk szövegében és a
BDA-ban található utasításoknak megfelelően 7: Az utólag beszerelhető eszköz
konfigurálása az utólag beszerelhető eszköz használati utasítása szerint:
kormánykerék-távirányító/kamera/FSE/antenna fantomtáp és egyéb 8: A
kormánykerék-távirányító és a jármű működésének tesztje Az interfész és a rádiós
csatlakozókábel hardverkonfigurációjának változásai: 1: Változtatásokat mindig
feszültségmentes állapotban végezzük 2: Csatlakozás a módosítás után, lásd a
fenti 5?8. pontokat A csatlakozófelület vagy a jármű meghibásodása esetén: 1:
Visszatérés az OEM eszközhöz, az eredeti például gyári rádió visszaszerelésével
állítsuk helyre az eredeti állapotot 2: Az OEM eszköz kezelése, teszteljük le ,
például működik-e az eredetileg beszerelt fejeygség 3: CAN busz pihenő
beállítása. Várni amíg feláll a CAN busz rendszer 4: Az interfész
hardverkonfigurációjának ellenőrzése 5: CAN busz utáni csatlakozás, lásd fent az
5-8. pontot A tájékoztató szövegben vagy a kezelési útmutatóban meghatározott
csatlakozások, csatlakozásmódosítások, alternatív csatlakozások, csupasz kábelek
csatlakoztatása vagy csupasz kábelek csatlakozóhosszabbításai kizárólag a
képzett szakemberek tájékoztatására szolgálnak. További csatlakozások, a
kábelköteg kábelkonfigurációjának módosításai, vagy alternatív csatlakozók vagy
csatlakozóhosszabbítók használata: 1: A csatlakoztatásokat és módosításokat csak
képzett személyzet végezheti 2: A csatlakozásokat és módosításokat a
csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell, hogy vannak-e gyártói jóváhagyások vagy
gyártói jótállási feltételek, amelyeket a módosítások befolyásolhatnak. 3: A
csatlakozások és módosítások működését és helyességét a csatlakoztatás előtt
ellenőrizni kell méréssel és a jármű kábelelrendezési tervével való
összehasonlítással. 4: A csatlakoztatásokat és módosításokat saját felelősségre
végzi, a működésre vonatkozó garancia nélkül. 5: A csatlakoztatásokat és
módosításokat saját felelősségre végzi, és a jármű, az utólagosan beszerelt
eszköz vagy az interfész károsodására vonatkozó garancia nem vonatkozik rá. 6:
Az előszerelt kábelköteg módosításai érvényteleníthetik a termékgaranciát.
járművekhez kormánytávkapcsoló 42xbm012 Ezzel a termékkel a gyári rádió
lecserélésekor az új beszerelt autórádióra is megtarthatja az eredeti kormány
távirányító funkcióit. A jármű felszereltségétől, valamint az utólag beépített
autórádió funkcióinak és szoftvereinek körétől függően az egyes működési
funkciók kimaradhatnak, vagy más funkciókkal helyettesíthetők. Hasonlítsa össze
a képen látható kábelköteg-csatlakozókat az autójában lévő csatlakozókkal, és
győződjön meg arról, hogy optikailag és műszakilag illeszkednek. Ellenőrizze,
hogy a gyári rádióval működik-e a kormány vezérlés. A végső összeszerelés előtt
ellenőrizze a jármű működését, a jármű beállításait és az kormánytávkapcsoló
működését is. Segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz 06 82 424-954 CAN busz
Csatlakozás: 40 tűs Quadlock BMW csatlakozó Csatlakozás: +12V folyamatos áram
sárga 30-as kapocs akkumulátor védett Csatlakozás: OEM hangrendszer MOST >
RCA(m) piros/fehér Csatlakozás: OEM kormány távirányító > 3,5 mm-es jack /
laza kábel Business Professional OEM eszközzel rendelkező járművek OEM MOST
hangrendszerrel felszerelt járművek iDrive nélküli járművek PDC támogatott*
Figyelmeztető hangok nem támogatottak* DIP kapcsoló beállításai az utólag
beszerelhető eszköz gyártójának (lásd BDA) RCA(m) > Első előerősítő kimenet
utólagos rádióhoz Fader funkció nem támogatott Alkalmas a következő járművekhez:
BMW 1-es sorozat (E81/82/87/88) 2004.03.-2013.10. BMW 3-as sorozat
(E90/91/92/93) 2005.03.-2013.10. BMW 5-ös sorozat (E60/61) 2003.07.-2010.07. BMW
X5 (E70) 2007.03. - 2013.09 BMW X6 (E71/E72) 2008.05. - 2014.06. Előfordulhat,
hogy az újraimportált vagy eltérő szoftverrel rendelkező járművek funkcionálisan
nem kompatibilisek. piros: +12V gyújtás 15. kapocs narancs: +12V világítás 58.
kapocs lila/fehér: +12V irányváltó jel rózsaszín: sebességjelző zöld: földelt
GND kézifékjel Kimeneti terhelhetőség: 250 mA max. 250 mA-nél nagyobb
áramfelvétel: 1 relé tekercs ellenállása 75 Ohm min. 2 relé tekercs ellenállása
150 Ohm min. OEM hangrendszer > fader funkció nem támogatott *PDC-vel
rendelkező járművek / figyelmeztető hangok > Cikk: can-pdc Főbb jellemzők:
Kormánykerék-vezérlők megőrzése: Az eredeti kormánygombok funkciói megtarthatók
az utángyártott rádió beszerelése után is. Gyári rádió cseréje: Zökkenőmentes
csere és integráció az utángyártott egységekkel. Kimenetek: Sebességimpulzus,
kézifék, tolatás és erősítő távvezérlés támogatása. BOSE/fél-erősített
rendszerek támogatása (ha van ilyen). CAN-BUS interfész: Egyszerű
csatlakoztathatóság a jármű rendszeréhez. Frissíthető szoftver: Az interfész
szoftveresen naprakész tartható. Testreszabható gombok: A kormánygombok funkciói
átkonfigurálhatók. Általános telepítési utasítások: Vizsgálat: 1: Az OEM eszköz
összes működési funkciójának és járműbeállításának ellenőrzése,eredet eszköz
működőképes-e? 2: Feszültségmentesen, gyújtás nélküli állapotban szerelje szét
az OEM eszközt, az eredeti kicserélendő terméket 3: Ellenőrizze az összes
interfészcsatlakozás helyességét és folytonosságát feszültség nélkül, gyújtás
ráadása nélkül Csatlakozás és csatlakoztatási sorrend: 1: Tápellátás (gyújtás
bekapcsolása nélkül) nélkül végezze el az interfész beállításait és
hardverkonfigurációját 2: Ellenőrizze a rádiócsatlakozó kábel konfigurációját 3:
Csatlakoztassa a rádió csatlakozókábelét az utólagosan beszerelhető eszköz
használati utasításának megfelelően. 4: Az összes többi csatlakozást az
utólagosan beszerelhető eszköz használati utasítása szerint kell csatlakoztatni.
5: Csatlakoztassa a teljes berendezést a járműhöz úgy, hogy a fő csatlakozót
utoljára kösse be. 6: Az interfész szoftverkonfigurációja a cikk szövegében és a
BDA-ban található utasításoknak megfelelően 7: Az utólag beszerelhető eszköz
konfigurálása az utólag beszerelhető eszköz használati utasítása szerint:
kormánykerék-távirányító/kamera/FSE/antenna fantomtáp és egyéb 8: A
kormánykerék-távirányító és a jármű működésének tesztje Az interfész és a rádiós
csatlakozókábel hardverkonfigurációjának változásai: 1: Változtatásokat mindig
feszültségmentes állapotban végezzük 2: Csatlakozás a módosítás után, lásd a
fenti 5?8. pontokat A csatlakozófelület vagy a jármű meghibásodása esetén: 1:
Visszatérés az OEM eszközhöz, az eredeti például gyári rádió visszaszerelésével
állítsuk helyre az eredeti állapotot 2: Az OEM eszköz kezelése, teszteljük le ,
például működik-e az eredetileg beszerelt fejeygség 3: CAN busz pihenő
beállítása. Várni amíg feláll a CAN busz rendszer 4: Az interfész
hardverkonfigurációjának ellenőrzése 5: CAN busz utáni csatlakozás, lásd fent az
5-8. pontot A tájékoztató szövegben vagy a kezelési útmutatóban meghatározott
csatlakozások, csatlakozásmódosítások, alternatív csatlakozások, csupasz kábelek
csatlakoztatása vagy csupasz kábelek csatlakozóhosszabbításai kizárólag a
képzett szakemberek tájékoztatására szolgálnak. További csatlakozások, a
kábelköteg kábelkonfigurációjának módosításai, vagy alternatív csatlakozók vagy
csatlakozóhosszabbítók használata: 1: A csatlakoztatásokat és módosításokat csak
képzett személyzet végezheti 2: A csatlakozásokat és módosításokat a
csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell, hogy vannak-e gyártói jóváhagyások vagy
gyártói jótállási feltételek, amelyeket a módosítások befolyásolhatnak. 3: A
csatlakozások és módosítások működését és helyességét a csatlakoztatás előtt
ellenőrizni kell méréssel és a jármű kábelelrendezési tervével való
összehasonlítással. 4: A csatlakoztatásokat és módosításokat saját felelősségre
végzi, a működésre vonatkozó garancia nélkül. 5: A csatlakoztatásokat és
módosításokat saját felelősségre végzi, és a jármű, az utólagosan beszerelt
eszköz vagy az interfész károsodására vonatkozó garancia nem vonatkozik rá. 6:
Az előszerelt kábelköteg módosításai érvényteleníthetik a termékgaranciát.

Adatlap
Ár: | 114.400 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Termék: | Autóhifi |
Feladás dátuma: | 2025.06.16 |
Eddig megtekintették 6 alkalommal |
A hirdető adatai

Szórakoztató és egyéb elektronika rovaton belül a(z) "BMW 1-3-5 sorozatú/X5/X6-os Quadlock Multilead MOST erősítős" című hirdetést látja. (fent)