
Aliens Colonial Marines Xbox360 játék
Aliens: Colonial Marines Xbox360 lemezes játék, használt, újszerű, ellenőrzött.
Az Aliens: Colonial Marines egy 2013-ban megjelent first-person shooter játék az
Xbox 360-ra, ami az Alien univerzumában játszódik, közvetlenül James Cameron
1986-os A bolygó neve: Halál című filmje után. A játék fejlesztéséért a Gearbox
Software volt felelős, a Sega adta ki. Bár a rajongók sokáig várták, a
megjelenéskor vegyes, inkább negatív fogadtatásban részesült. Az Aliens:
Colonial Marines története az A bolygó neve: Halál eseményei után körülbelül 17
héttel veszi fel a fonalat. A játékos Winter tizedes szerepébe bújik, aki a
USCMC (Egyesült Államok Gyarmati Tengerészgyalogsága) Sephora nevű hajójának
tagjaként egy mentőakcióra indul a Sulaco nevű űrhajóhoz, amelyről vészjelzést
fogtak. A Sulaco az a hajó, amellyel Ripley és csapata elhagyta az LV-426
bolygót az első film végén. Az expedíció célja, hogy felderítsék, mi történt a
Sulaco eredeti legénységével ? beleértve Ripley-t, Hicks-t és Bishop-ot ?, és
megmentsék az esetleges túlélőket. Azonban hamar nyilvánvalóvá válik, hogy a
hajót xenomorphok lepték el, és ráadásul a Weyland-Yutani vállalat is jelen van,
saját, gyakran sötét céljaikkal. A történet során a játékos nemcsak a rettegett
xenomorphokkal, hanem a Weyland-Yutani zsoldosaival is összecsap, akik
megpróbálják titokban tartani a kísérleteiket és az idegenekkel kapcsolatos
manipulációikat. A cselekmény visszaviszi a játékost olyan ikonikus
helyszínekre, mint a Sulaco maga és a Hadley's Hope kolónia maradványai az
LV-426-on. Bár a játék megpróbálja kibővíteni az Alien kánont és válaszokat adni
bizonyos kérdésekre, sok kritikus szerint a történet kidolgozatlan és néhol
ellentmondásos volt. Az Aliens: Colonial Marines egy első személyű lövöldözős
(FPS) játék, amely a kampány során egyjátékos és kooperatív módot is kínál,
utóbbiban akár négy játékos is részt vehet. A játékmenet lényege a pontról
pontra haladás, miközben a játékos ellenfelek hullámaival harcol, amelyeket a
mesterséges intelligencia irányít. A játék hű igyekszik lenni az Alien filmek
hangulatához, különösen az A bolygó neve: Halál címűhöz. Ez megmutatkozik az
ikonikus fegyverekben, mint például a pulzuspuska (M41A Pulse Rifle), a
mozgásérzékelő (motion tracker) és a lángszóró. Ezek a fegyverek autentikusan
szólalnak meg, ami sok rajongónak tetszett. A játékmenet tartalmaz egy
fejlesztési rendszert is, ahol tapasztalati pontokat szerezhetünk ellenfelek
legyőzésével, kihívások teljesítésével és gyűjthető tárgyak (például naplók,
azonosító kutyacímkék, legendás fegyverek) megtalálásával. Ezekkel a pontokkal
fejleszthetjük fegyvereinket és karakterünk képességeit. Az ellenségek főként
xenomorphokból és a Weyland-Yutani katonáiból állnak. A xenomorphok különböző
típusokban jelennek meg, például a klasszikus harcosok, a fürgébb runner
típusok, vagy a savat köpő spitter idegenek. Vannak olyan részek, ahol a
játékosnak csendben, lopakodva kell haladnia, elkerülve a hangra érzékeny
xenomorphokat, ami próbálkozás a horror hangulat megteremtésére. A kampány
mellett a játék rendelkezik egy kompetitív többjátékos móddal is. Itt két
csapat, legfeljebb öt-öt játékos mérkőzik meg egymással különböző
forgatókönyvekben. A legérdekesebb aspektus, hogy a játékosok választhatják,
hogy Kolóniai Tengerészgyalogosként vagy Xenomorphként játszanak. Xenomorphként
harmadik személyű nézetben játszhatunk, nem használhatunk lőfegyvereket, de
képesek vagyunk falakra mászni, mennyezeten futni, karmokkal támadni, és savat
köpni. Bár a játék sok kritikát kapott, néhány pozitívumot is fel lehet
említeni, különösen az Alien rajongók szemszögéből: Autentikus hangzás és
környezet: A játék kiválóan adja vissza a filmek ikonikus hangjait, különösen a
pulzuspuska lövését és a mozgásérzékelő pingelését. A környezetek is ismerősek
lehetnek a rajongóknak, mint például a Sulaco belső terei vagy a Hadley's Hope
kolónia. Ez a nosztalgiafaktor sokak számára élvezetes volt. Kooperatív kampány:
A történet végigjátszása barátokkal kooperatív módban, akár négyen, sokak
szerint korlátozottan szórakoztató élményt nyújtott, és enyhítette a játék
egyjátékos hibáit. Xenomorphként játszás a többjátékos módban: A lehetőség, hogy
xenomorphként, egyedi képességekkel harcoljunk a tengerészgyalogosok ellen a
többjátékos módban, izgalmas és újszerű elemet vitt a játékba. Néhány
emlékezetes pillanat: Bár ritkán, de akadtak olyan pillanatok, például amikor
egy Power Loaderrel (rakodógép) kellett idegeneket püfölni, amelyek
szórakoztatóak voltak és megidézték a filmek hangulatát. Összességében az
Aliens: Colonial Marines egy erősen vitatott játék maradt, amely bár próbálta
tiszteletben tartani az eredeti filmeket, végül számos technikai problémával,
gyenge mesterséges intelligenciával és csalódást keltő történettel küzdött.
Az Aliens: Colonial Marines egy 2013-ban megjelent first-person shooter játék az
Xbox 360-ra, ami az Alien univerzumában játszódik, közvetlenül James Cameron
1986-os A bolygó neve: Halál című filmje után. A játék fejlesztéséért a Gearbox
Software volt felelős, a Sega adta ki. Bár a rajongók sokáig várták, a
megjelenéskor vegyes, inkább negatív fogadtatásban részesült. Az Aliens:
Colonial Marines története az A bolygó neve: Halál eseményei után körülbelül 17
héttel veszi fel a fonalat. A játékos Winter tizedes szerepébe bújik, aki a
USCMC (Egyesült Államok Gyarmati Tengerészgyalogsága) Sephora nevű hajójának
tagjaként egy mentőakcióra indul a Sulaco nevű űrhajóhoz, amelyről vészjelzést
fogtak. A Sulaco az a hajó, amellyel Ripley és csapata elhagyta az LV-426
bolygót az első film végén. Az expedíció célja, hogy felderítsék, mi történt a
Sulaco eredeti legénységével ? beleértve Ripley-t, Hicks-t és Bishop-ot ?, és
megmentsék az esetleges túlélőket. Azonban hamar nyilvánvalóvá válik, hogy a
hajót xenomorphok lepték el, és ráadásul a Weyland-Yutani vállalat is jelen van,
saját, gyakran sötét céljaikkal. A történet során a játékos nemcsak a rettegett
xenomorphokkal, hanem a Weyland-Yutani zsoldosaival is összecsap, akik
megpróbálják titokban tartani a kísérleteiket és az idegenekkel kapcsolatos
manipulációikat. A cselekmény visszaviszi a játékost olyan ikonikus
helyszínekre, mint a Sulaco maga és a Hadley's Hope kolónia maradványai az
LV-426-on. Bár a játék megpróbálja kibővíteni az Alien kánont és válaszokat adni
bizonyos kérdésekre, sok kritikus szerint a történet kidolgozatlan és néhol
ellentmondásos volt. Az Aliens: Colonial Marines egy első személyű lövöldözős
(FPS) játék, amely a kampány során egyjátékos és kooperatív módot is kínál,
utóbbiban akár négy játékos is részt vehet. A játékmenet lényege a pontról
pontra haladás, miközben a játékos ellenfelek hullámaival harcol, amelyeket a
mesterséges intelligencia irányít. A játék hű igyekszik lenni az Alien filmek
hangulatához, különösen az A bolygó neve: Halál címűhöz. Ez megmutatkozik az
ikonikus fegyverekben, mint például a pulzuspuska (M41A Pulse Rifle), a
mozgásérzékelő (motion tracker) és a lángszóró. Ezek a fegyverek autentikusan
szólalnak meg, ami sok rajongónak tetszett. A játékmenet tartalmaz egy
fejlesztési rendszert is, ahol tapasztalati pontokat szerezhetünk ellenfelek
legyőzésével, kihívások teljesítésével és gyűjthető tárgyak (például naplók,
azonosító kutyacímkék, legendás fegyverek) megtalálásával. Ezekkel a pontokkal
fejleszthetjük fegyvereinket és karakterünk képességeit. Az ellenségek főként
xenomorphokból és a Weyland-Yutani katonáiból állnak. A xenomorphok különböző
típusokban jelennek meg, például a klasszikus harcosok, a fürgébb runner
típusok, vagy a savat köpő spitter idegenek. Vannak olyan részek, ahol a
játékosnak csendben, lopakodva kell haladnia, elkerülve a hangra érzékeny
xenomorphokat, ami próbálkozás a horror hangulat megteremtésére. A kampány
mellett a játék rendelkezik egy kompetitív többjátékos móddal is. Itt két
csapat, legfeljebb öt-öt játékos mérkőzik meg egymással különböző
forgatókönyvekben. A legérdekesebb aspektus, hogy a játékosok választhatják,
hogy Kolóniai Tengerészgyalogosként vagy Xenomorphként játszanak. Xenomorphként
harmadik személyű nézetben játszhatunk, nem használhatunk lőfegyvereket, de
képesek vagyunk falakra mászni, mennyezeten futni, karmokkal támadni, és savat
köpni. Bár a játék sok kritikát kapott, néhány pozitívumot is fel lehet
említeni, különösen az Alien rajongók szemszögéből: Autentikus hangzás és
környezet: A játék kiválóan adja vissza a filmek ikonikus hangjait, különösen a
pulzuspuska lövését és a mozgásérzékelő pingelését. A környezetek is ismerősek
lehetnek a rajongóknak, mint például a Sulaco belső terei vagy a Hadley's Hope
kolónia. Ez a nosztalgiafaktor sokak számára élvezetes volt. Kooperatív kampány:
A történet végigjátszása barátokkal kooperatív módban, akár négyen, sokak
szerint korlátozottan szórakoztató élményt nyújtott, és enyhítette a játék
egyjátékos hibáit. Xenomorphként játszás a többjátékos módban: A lehetőség, hogy
xenomorphként, egyedi képességekkel harcoljunk a tengerészgyalogosok ellen a
többjátékos módban, izgalmas és újszerű elemet vitt a játékba. Néhány
emlékezetes pillanat: Bár ritkán, de akadtak olyan pillanatok, például amikor
egy Power Loaderrel (rakodógép) kellett idegeneket püfölni, amelyek
szórakoztatóak voltak és megidézték a filmek hangulatát. Összességében az
Aliens: Colonial Marines egy erősen vitatott játék maradt, amely bár próbálta
tiszteletben tartani az eredeti filmeket, végül számos technikai problémával,
gyenge mesterséges intelligenciával és csalódást keltő történettel küzdött.

Adatlap
Ár: | 14.990 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2025.07.24 |
Eddig megtekintették 6 alkalommal |
A hirdető adatai

Számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Aliens Colonial Marines Xbox360 játék" című hirdetést látja. (fent)