
Bevezetés a piackutatásba - Veres Zoltán; Hoffmann Márta; Ko
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés
magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a megbízó, a
vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei,
marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat
szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését
követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.
magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a megbízó, a
vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei,
marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat
szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését
követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.

Adatlap
Ár: | 2.583 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.07.06 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Bevezetés a piackutatásba - Veres Zoltán; Hoffmann Márta; Ko" című hirdetést látja. (fent)