Betöltés...

Lovemarks - A jövő a márkák után - Kevin Roberts

Kultuszmárkák Ahhoz, hogy a nagy márkák életben maradhassanak, el kell érniük,
hogy vásárlóik feltétlen hűséget érezzenek irántuk. Csak így tudják
megkülönböztetni magukat a feljövőben lévő, ismeretlen márkák millióitól. - A
titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő.
Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett -
ez a márkák jövője.- Kevin Roberts szenvedélyesen hisz abban, hogy az üzleti
életben is mind nagyobb hangsúlyt kap a szeretet. A Kultuszmárkákban, ebben az
üzleti élet filozófiáját megfogalmazó, úttörő munkában Roberts beszámol arról az
útról amelyet a termékek a védjegyekig, a védjegyek a márkákig megtettek, és
arról a lépésről, amelyet a márkáknak meg kell tenniük, hogy Kultuszmárkákká
válhassanak. Roberts érdekfeszítő, ám kritikus beszámolója a márkákról felnyitja
a szemünket. Érvei egyértelműek: a márkák elerőtlenedtek. A megoldás? Olyan
termékek létrehozása, melyek elég erősek ahhoz, hogy a fogyasztókkal hosszú
távú, érzelmeken alapuló kapcsolatokat alakítsanak ki. Úttörő elmélete szerint
egy kultuszmárka nem a gyártó cégé, hanem a fogyasztóké. A könyv alapján
egyértelmű, hogy nemcsak a profi üzletemberek és marketingesek, hanem a
rajongó-fogyasztók is részt vesznek majd a kereskedelem jövőjének
kialakításában. KEVIN ROBERTS A Saatchi & Saatchi reklámügynökség nemzetközi
elnök- igazgatójaként Kevin Roberts egy 82 országban működő, 7000 kreatív
munkatársból álló, soknemzetiségű csapatot igazgat. Megszállott utazó és
elkötelezett előadó; gondolatai és nézetei, tisztán megfogalmazott céljai és
közvetlen, őszinte hozzáállása inspiráló hatású. Roberts a University of
Cambridge üzleti fakultásának megbízott vezetője, óraadó professzorként dolgozik
az írországi Limerick Egyetemen és az új-zélandi Waikato Üzleti Főiskolán, ahol
a fenntartható vállalkozásokról tart előadásokat. Lakása van New Yorkban, St.
Tropez- ban és Aucklandban. A Kultuszmárkákban egy dinamikus elnök-igazgató
osztja meg az olvasókkal nézeteit és abbéli hitét, hogy az érzelmi kapcsolatok
és a lelkes emberek megváltoztathatják a világot.

Tovább
Adatlap
Ár: 2.890 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2025.06.26
Eddig megtekintették 1 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Lovemarks - A jövő a márkák után - Kevin Roberts
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Lovemarks - A jövő a márkák után - Kevin Roberts" című hirdetést látja. (fent)