Betöltés...

Akkumulátor terhelő és teszter DHC 50113 / YT-8310

Ez az eszköz az akkumulátorok indítási képességét, illetve jelenlegi állapotát
képes felmérni. 10 másodperces terhelés mellett, már képet kapunk akkumulátorunk
állapotáról. Szerelőknek és cégeknek is ajánlott termék. Ez a terhelő képes
6V-os illetve 12V-os akkumulátorok tesztelésére. is. Ez az akkumulátor teszter
100A indítási áramerősséggel képes terhelni az akkumulátort. Hogyan
használja az akkumulátor tesztelőt?1. Állítsa le a motort.2. Csatlakoztassa a
negatív (fekete) csipeszt az akkumulátor negatív pólusához, a pozitívet (piros)
a pozitív pólushoz.3. A műszer most jelzi az akkumulátor kapocsfeszültségét. Ha
a leolvasott érték kisebb 12,4 (6,2) Voltnál, ajánlatos az akkumulátort
feltölteni. Ha az újra töltés következtében a feszültség nem éri el a 12,4 (6,2)
Voltot, az akkumulátor hibás.4. Olvassa le az akkumulátorról a megadott
hidegindító áramát (CCA jelölés az akksin). A DIN, illetve IEC szerint
hidegindító áramokat az alábbiak szerint számíthatja át jó közelítéssel
SAE->CCA-ra:[SAE]=~[DIN] * 1,428[SAE]=~[IEC] * 1.1905. Nyomja le a terhelő
kapcsolót 10 másodpercig, majd olvassa le a feszültséget a műszerről.FIGYELEM!
Bekapcsolás után a készülék végét ne fogja meg, mert égési sérüléseket
okozhat! Terhelési teszt értelmezése:Műszer állása a 10. másodperc
végénAkkumulátor állapotaA mutató a CCA-nak megfelő zöld mezőben vanAkkumulátor
jóA műszer mutatója észrevehetően tovább mozog és/vagy a CCA-nak megfelelően a
piros mezőben vanAz akkumulátor hidegindító képessége nem megfelelő. Az
akkumulátor hibásKét mérés között hagyja a műszert kihűlni, 5 perc alatt maximum
3 mérést végezzen! Akkumulátor feszültségeAkkumulátor töltöttségi
szintje11,7V, vagy ennél kisebb érték0%12.0V25%12.2V50%12.4V75%12.6V vagy ennél
nagyobb100% feltöltöttTöltési rendszer tesztelése (12V-os járműveken)Ez a teszt
a generátor/szabályzó feszültséget méri. Alul- vagy túltöltés gyenge
teljesítményhez és rövid akkumulátor élettartamhoz vezet.A teszthez melegítsük
elő a motort, hogy üzemi hőfokon legyen.1. Csatlakoztassa a műszer csipeszeit a
fentebb leírtak szerint az akkumulátorhoz.2. Kapcsolja ki a világítást és a
kiegészítő felszereléseket (autó hifi? stb?).3. Járassa a motort 1500-as
fordulatszámon.4. NE NYOMJA BE a műszer terhelő kapcsolóját!5. Olvassa le a
feszültséget. A métermutatónak a zöld (OK) mezőben kell állnia.6. Kapcsolja be a
fényszórókat, tekerje maximumra a ventilátort, illetve az összes terhelő
berendezést az autóban. A mutatónak minden esetben ZÖLD-ben kell maradnia.7. Ha
a mutató a piros mezőbe lendül át, akkor a töltésrendszer hibás, vagy nem
kielégítő.

Tovább
Adatlap
Ár: 12.850 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.05.10
Eddig megtekintették 13 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Akkumulátor terhelő és teszter DHC 50113 / YT-8310
Lehetőségek
Megosztók

Barkács rovaton belül a(z) "Akkumulátor terhelő és teszter DHC 50113 / YT-8310" című hirdetést látja. (fent)